reklama

Lyže po desiatich rokoch

V prvom rade chcem všetkých informovať, že moje africké dobrodružstvo nakoniec dospelo k svoju koncu.  Vrátil som sa konečne po roku domov. Čo ma však prekvapilo, že moje očakávanie pravej zimy sa ani trochu nenaplnilo. Ale to nevadí. Inak, nejaké skúsenosti z Afriky by som ešte predsa len rád hodil cez tento blog do éteru. Ale k veci . . .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

. . . tak som sa nakoniec predsa len odhodlal. Tento týždeň som náhodouzablúdil do jedného nákupného centra v Banskej Bystrici. Po tej už spomenutej nevydarenej zime tu mali v jednej predajni zľavy na športové potreby. Tak som neváhal a zrealizoval kúpu lyží. Však budúci rok sa sneh dostane aj u nás na tú správnu úroveň. 

Ale neodolal som a už dnes som zobral svoju novú výstroj a hor sa do vyšších polôh. Musím povedať, že som sa na nových lyžiach hneď od prvých chvíľ cítil dobre. Hoci som mal obavy z toho, či súbor "Lyžovanie" ešte na mojom "hard-disku" funguje. Ale fungoval. Takže bolo všetko v poriadku. Aj napriek množstvu ľudí, ktorí sa okolo toho jedného úbohého vleku zhrčilo. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Inak, čo som nečakal, je skutočnosť, že som totálne vyčerpaný. A to som mal len nejaký 4-hodinový lístok. Ale pôjdem aj budúci týždeň. Teda budúci nie, to som v Prahe na nakrúcaní Pošty pre Teba . . . Tak možno zase inokedy.

Štefan Ambroš

Štefan Ambroš

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jeden z tých, ktorí veria, že ľudia vôbec nie sú zlí, hoci ma niekedy občas riadne vytočia. Okrem toho verím, že snívať s otvorenými očami je dôležité, pretože sny pochádzajú od Boha a ten nám má ešte stále čo povedať ... Zoznam autorových rubrík:  Potulky po ÁziiAko to vidim JAAfrika - EritreaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu