reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Štefan Ambroš

Štefan Ambroš

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jeden z tých, ktorí veria, že ľudia vôbec nie sú zlí, hoci ma niekedy občas riadne vytočia. Okrem toho verím, že snívať s otvorenými očami je dôležité, pretože sny pochádzajú od Boha a ten nám má ešte stále čo povedať ... Zoznam autorových rubrík:  Potulky po ÁziiAko to vidim JAAfrika - EritreaSúkromnéNezaradené

reklama

Ako to vidim JA

A mozno je v tom nadejny premier nevinne

Štefan Ambroš

A mozno je v tom nadejny premier nevinne

Povodne som sa nechcel k vcerajsiemu rozhodnutiu predsednictva SMER-SD vyjadrovat. Po listovani na blogoch vsak v mojej mysli rezonuje este jeden postreh, ktory som v jednotlivych clankoch nezaregistroval.

  • 29. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 097x
  • 10
Rasizmus, Afrika a ja niekde medzi tým

Štefan Ambroš

Rasizmus, Afrika a ja niekde medzi tým

Kto je tu vlastne rasista? Táto prozaická otázka posledných pár mesiacov občas zablúdi mezi moje myšlienky. Afrika mi aj v tejto oblasti dala novú lekciu.

  • 27. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 826x
  • 18
Preco sme niekedy taki rychli sudit?

Štefan Ambroš

Preco sme niekedy taki rychli sudit?

To je otazka, nad ktorou sa obcas v poslednych tyzdnoch zamyslam. Nie, nejde o volby, hoci aj tam by sa na tuto otazku mozno zislo najst odpovede.

  • 21. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 807x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu