reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Štefan Ambroš

Štefan Ambroš

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jeden z tých, ktorí veria, že ľudia vôbec nie sú zlí, hoci ma niekedy občas riadne vytočia. Okrem toho verím, že snívať s otvorenými očami je dôležité, pretože sny pochádzajú od Boha a ten nám má ešte stále čo povedať ... Zoznam autorových rubrík:  Potulky po ÁziiAko to vidim JAAfrika - EritreaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Ups, nieco som zmeskal?

Štefan Ambroš

Ups, nieco som zmeskal?

Na celej tejto mojej momentalnej praci ma stve najma jedna vec - moje deti. Presnejsie, moja nepritomnost v ich blizkosti.

  • 24. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 921x
  • 2
Prilis vela zlych sprav

Štefan Ambroš

Prilis vela zlych sprav

Asi to je len nahoda, ale v poslednom case sa ku mne dostavaju len same pochmurne spravy.

  • 15. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 737x
  • 0
Je to naozaj pomoc? alebo Bohatstvo v chudbnej Afrike

Štefan Ambroš

Je to naozaj pomoc? alebo Bohatstvo v chudbnej Afrike

V zapadnom svete, ci bohatom severe, kam mimochodom patrime aj my - rozumej nase male prijemne Slovensko - je africky kontinent povazovany za chudobny. Nesuhlasim s tym.

  • 8. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 678x
  • 3
Moja prva africka skusenost

Štefan Ambroš

Moja prva africka skusenost

Ano. Je to tak. Konecne som mal moznost okusit Afriku. Nie zeby som po tom vo svojom doterajsom zivote tuzil, ale pracovne povinnosti obcas prinesu aj momenty, ktore by nam asi ani vo sne nenapadli.

  • 8. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 011x
  • 8
Tak este raz

Štefan Ambroš

Tak este raz

Po par mesiacoch bologovania stravenych na nemenovanom serveri, kde som si odskusal svoju schopnost nieco slovne skomponovat, som sa konecne podujal na trocha riskantnejsiu, ale o to vzrusujucejsiu cestu blogovania na mojom oblubenom denniku SME. Blogovanie je urcite celkom zaujimavy sposob zdielania nazorov a nasledne moznych feedback-ov. Clovek tu aspon ma moznost konfrontovat svoje postoje ci nazory a niekedy sa mozno aj nieco celkom zaujimave naucit. Blog nechcem pouzivat len ako "butlavu vrrrbu" na vykecanie sa. Chcel bysom sa podelit so svojimi zazitkami, skusenostami, radostami ci starostami. Vsak to nakoniec posudite sami.

  • 8. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 867x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu