reklama

Huraaa, pedofili maju zelenu!!!

Taky som rad, ze konecne liberalizmus dosahuje podobu, kde sa jeho prava tvar a relativita hodnot dokazuje v plnej krase.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (57)

Pred par tyzdnami sa na SME objavi clanok informujuci o snahe jednej politickej strany v Holandsku zaregistrovat sa. Na tom by samozrejme nebolo nic zle, KEBY. . . tato strana nebola stranou pedofilov a podobnych chorych illov. Bral som to vtedy ako zly zart. To SME len tak pustilo do eteru, aby si udrzalo citatelov. Nehovorim tym, ze je to bulvar. Problem vsak nastal vtedy, ked sa to objavilo aj v inych mienkotvornych dennikoch. Stale som si vsak myslel, ze za to pojde niekto v Holandsku sediet a nikto iny sa tou "chorou stranou" nebude zaoberat. Vtedy som netusil, ako velmi som sa mylil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Holandania tych pedofilov zaregistrovali a tym im vlastne umoznili sa zacat verejne vyjadrovat na rozne temy bez toho, aby ich za to niekto pripadne stihal. Skveleeeeeeeeeeeee. Holandsko nikdy u mna moralne nestalo na vyssich prieckach, ale toto som skutocne necakal. Pokial hodia cez palubu svoje deti (strana totiz pozaduje postupne legalizovanie sexu s detmi), krajina sa u mna dostala na same dno. Neostava mi nic ine, len podporit snahu europoslankyne Zaborskej zrusit tuto stranu. Ale ze sa to muselo dostat az tak daleko? Viem, ze EU s prepacenim "serie" na etiku a moralne principy. Do dnesneho dna by ma vsak nebolo napadlo, ze bude stupat po hodnotach, ktore by aj pre EU mali byt ako tak svate.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kam to smerujeme? . . . :((

Štefan Ambroš

Štefan Ambroš

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jeden z tých, ktorí veria, že ľudia vôbec nie sú zlí, hoci ma niekedy občas riadne vytočia. Okrem toho verím, že snívať s otvorenými očami je dôležité, pretože sny pochádzajú od Boha a ten nám má ešte stále čo povedať ... Zoznam autorových rubrík:  Potulky po ÁziiAko to vidim JAAfrika - EritreaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu